15  вересня                                                                                                                                   Розвиток  мовлення                                                                                                                         Тема: Здоровий спосіб життя                                                                                   一    Доброго здоров' я, діти!!!!!                                                                                                                 Сьогодні ми з вами будемо говорити про здоровጋя, здоровий спосіб життя, адже здоровיя—це найбільший скарб.                                                                                                                                          Як ви думаєте, що таке здоров༡я?                                                                                                        ➖ Так, молодці, здоровጋя — це коли тобі весело, коли ти не хворієш, коли радієш життю і тобі все вдається, А я знаю,що ви дуже вправно виконуєте завдання і піклуєтесь про своє здоров'я.               

          ➖ Малята, що потрібно робити, щоб бути здоровим???????                                                                       ➖ Ой, хтось до вас стукає ...... Запитайте, хте це, а потім відкривайте!

一 Добрий день, моі малята, Любі хлопчики й дівчата, а я лікар Айболіт Чи у кого щось болить?           ( дайте відповідь)                                                                                              一 Дуже радий я за вас. То розкажіть мені, які це здорові люди?                                                                       Д.гра: 〃Незакінчене речення»/                                                                                                     ➖ Я здоровий, коли...........    ( самостійно даємо відповідь)                                                                   Наприклад: Я здорова, коли у мене нічого не болить. А ви, діти?                                                        Молодці, дякую вам! Кожен хоче бути здоровим, але самого бажання замало. Потрібно організувати здоровий спосіб життя змалечку,берегти своє здоров'я,уникати небезпеки.                  Повітря, сонце і вода 一 найкращі друзі малят.( розкажіть про свою дружбу з водою, сонечком,повітрям Айболіту)                                                                                                 
                                 Фізкультхвилинка                                                                                                               Стали, діти, всі охоче
         Кожен з нас здоровาя хоче 
         Піднімайте руки вгору 
         Сонце сили додасть хворим  
         Присідайте до землі,
         Будуть сили немалі.   Молодці!!!!                                                  
      ㅡ Любі, мої малята, влітку ви мало подорожували з батьками,я запрошую вас у подорож.....

      Корисні поради для здоров'я:  https://www.youtube.com/watch?v=xKBRIY8RNPY                                             Хлопчики й дівчатка я дуже рада нашій зустрічі!!!!!                                                             Хто здоровий, той сміється                                                                                                                         Все йому в житті вдається       
   Хто здоровий той не плаче 
   Жде його в житті удача                                 
       Будьте здорові,мої малята!!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога